Prague Armory

No items found.
V Prague Armory jsme dostali nelehký úkol, za dva večery jsme museli sestavit zbraňový videokatalog jejich arzenálu. Nabili jsme do kamer paměťovky, baterky a odpálili produkci. Dva dny po sobě jsme točili od odpolední páté do ranní šesté, abychom nerušili provoz střelnice. Natočili 30 kvalitních představovaček zbraní, ve třech formátech. Celkem tedy 90 videí! Bylo to intenzivní, bez spánku, s hromadou vystřílených nábojnic a dotrhaných terčů. Na výsledek jsme ale opravdu hrdí.
Klient
Prague Armory
highlights
• 2 natáčecí noci
• zbraňový katalog (90 videí), 8 Meta Ads, 30 grafik
• spolupráce s influencery
Služby
Content strategie
Video produkce
Copywriting
Social media management
Performance marketing
Výzva přijata!
“Chalani, jsme z toho schopni udělat i reklamu?” No co vám budeme povídat, tuhle výzvu jsme okamžitě přijali. A tak v rámci natáčení vznikl další kousek, který pod stromeček nadělil voucher na střelbu dost možná i vašemu tátovi.
Výzva přijata!
“Chalani, jsme z toho schopni udělat i reklamu?” No co vám budeme povídat, tuhle výzvu jsme okamžitě přijali. A tak v rámci natáčení vznikl další kousek, který pod stromeček nadělil voucher na střelbu dost možná i vašemu tátovi.
Ukázka digitálního obsahu pro Českou spořitelnu - sociální sítěSociální média České spořitelny - příklady příspěvků
Ilustrace content strategie
Přehled digitálních kanálů České spořitelny
Měřitelné výsledky kampaně